Followers

kalau suka, tekan.. kalau xsuka, dok senyap!! =)

W E L C O M E T O M Y B L O G


sekarang saia..?

MY SETATUS>

OFFON...!! huhu...B.U.S.Y!!! :'(~ hehe

~u.m.o s.a.i.a~

Daisypath Happy Birthday tickers

anak saia berusia..?

PitaPata Cat tickers

Monday, February 21, 2011

gelak...sedey...geram...gila...hatoi..!

assalamualaikum dan salam sejahtera diucapkan kepada kawan2ku sama ada kenai atau x...
pa aq melalut nie..?(sesuai ak aq masok syarahan... wakaka!!)
weyh... penat aq mimpi...
kununnya nak tu la nak nie la...
tiba2... buk...! la mimpi ka..?
hampeh...!
sebal de banget sih...
ARGH!!
sabo jer lah...
hari nie boley dikatakan bestla jugak...
xbanyak keja kolah ngat...
xpi yang kena antaq banyak..
paham ak..?
ahhh... wat2 je la paham...
maleh i nak terang... wakaka!!
sampai la ada kejadian yang membuatkan aq rasa cam nak terguling2 kat tandas tadi,...
(bukan lawak sangat pon... saja la nak kegedikkan sket...) =P
(eh..! suke pulak kuceng nie..)
time sains xdi pulak aq kena jadi hakim a.k.a orang tengah...
orang kanan cakap nie...
orang kiri cakap nie...
dahla kuat lak tu...
boley OKD aq...
ala... OKD...
Orang Kurang Dengar...
hehe
arie nie pecah rekod... xngantok dari kul 3.30 sampai 5.30...
kalau x...
kul 3.45 mesti aq sua tangan kat anak sedare aq... hehe
nie mesti sebab nenek terchenta aq nie... haha!! jangan terkezut au...
kat sekolah aq... bukan setakat mak, nenek opah suma aq angkut...
welll...
supaya kalau mana2 cikgu kata:
  • tok nek kamu
  • sapa nak baca..? tok wan kamu..?
aq boley kata...
  • tok nek saya ada disini cikgu...
  • tokwan saya ada disini cikgu...
(beranie ka aq..? heheheh... jangan cakap kat cikgu aq, au..? kalau x, memang marathon aq...)
nenek aq tu memang...
sekali merapu... dengan cikgu2 boley gelak...
hahahaha!!gila pun boley gak...
sebab tu la ilmu aq senang kluaq...
kembeng tol...
mbeekkk..!
n punya la awai kami balik...
kul 5.30... awai an..?
geram ak bila orang xmenepati janji..?
mestila geram...
orang gila pon akan geram...
eh..!!
x2..
dah gila..
camna nak tau geram ka x..?
hampeh tol la aq nie..
xpa lah maleh aq nak hurai panjang2...
buang maso jek...
huh!!
xdi aq bukak blog kawanku terchenta...
http://iunoi.blogspot.com/
lawa gak la..
xpi aq lawa gi.. wakakaka!!
nak tercirit aq menulisnya...
kuikuikui...
NAT!! awat lagu korea best2 ngat...?
huaaaa!!! nie aq rasa cam nak delit ja lagu2 kat dalam enset aq tu... huaaaa!!!
hiyaaaa...!!
(ai... macam komen aq kat blog nat tadi jek...)
ade aq kesah...? muahahahah!!!
ha! sudah... kang ada pulak yang masuk tanjung rambutan satgi... kuikuikui...
malam nie aq da tuisyen...
nak pi ka x..?
xpi, kesian kat kawan2 aq...
kalau pi satgi, kerja aq akan terlebey siap pulak...
so, dangan ini saya mengumumkan bahawa esok raya...
ehhh!! satgi aq pi.....
(hooray...!!)
habeh cita... end of the story...
wey...
aq da story pasal semalam... xpi nanti2la aq post...
maleh aq rie ni... hehe..
da... assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget