Followers

kalau suka, tekan.. kalau xsuka, dok senyap!! =)

W E L C O M E T O M Y B L O G


sekarang saia..?

MY SETATUS>

OFFON...!! huhu...B.U.S.Y!!! :'(~ hehe

~u.m.o s.a.i.a~

Daisypath Happy Birthday tickers

anak saia berusia..?

PitaPata Cat tickers

Tuesday, March 29, 2011

kesian... xpi.. boley percaya ka..?

assalamualaikum!!
hehe
weyh2..!!
da gud news...
nak tau pa dia..?
arie nie aq xdak keja kolah!!!
haha!!
sajala nak wat gedix sat..
kuikuikui
^_*
xdole..
aq nak wat gedik sat...
haha!!
sebab kat sekolah xdi aq xley nak wat gedik...
besala bila dah 'orang' tu merajuk... terpaksalah aq yang kena memujuk...
BUT NOT FOR TODAY!!
lantak kat anglah..!
xkan pasai kerusi pown nak kecoh satu kelas..
tul ak..?
huh!!
YES!! I'M TALKING ABOUT YOU...!!
so what??!
nak repot kat mak ang..?
pi la...
kalau ang rasa puaih atie bila wat camtu, silakan!!
I DON'T CARE!!
phewh!!
asalkan ang xkacau aq...
:P
biaqlah aq nak jadi pa pown...
bukan masalah ang..
melainkan aq nak melingkup...
itu memang masalah ang...
allgesso??!
bila cik n0i kata aq boley buat suka atie kat novel aq...
aq rasa macam xwajar ja aq bagi ikut urutan...
xpi masalahnya...
bila depa merajuk...
aq jugak yang susah...
ARGH!!!
huuuu!!
boley sakit jiwa bila ampa baca blog niyh..
nampak macam aq nie merungut...
xpi memang itu masalah aq...
hehe
xtahan!!!
hehe
macam mana kita nak tau yang dia tu xbersalah...
aq rasa kesian pulak bila 'red face' kata yang dia xsalah...
XPI...
susah untuk aq nak percaya suma tu...
haisy!!
xpa2...
allah akan tolong orang yang dianinaya...
macam mazliana...
adrianna mayeesa...
>masuk watak novel la pulak<
hehe
biaqlah...
da memang betui pown...
hehe
weyh2...aq nak konfess niyh...
yang aq....
hehe
da...!!
assalamualaikum...
:D
p/s: doakan kami yang bertungkus lumus wat qalam jemai'e nie wat yang terbaekkk!! HWAITING!! GANBATTE!! hehe XOXO~ siti sambal

2 comments:

  1. haha!! rlx lah kwn!! apa2 pon..Hwaiting!!!
    glamor plak terasa diri ini!! chillex2!
    kita bako jek!

    ReplyDelete
  2. bak kata ang...
    byasak!!
    kuikui...
    bako..?
    a'ah...
    bako pengalaman ari nie.. :>

    ReplyDelete

There was an error in this gadget