Followers

kalau suka, tekan.. kalau xsuka, dok senyap!! =)

W E L C O M E T O M Y B L O G


sekarang saia..?

MY SETATUS>

OFFON...!! huhu...B.U.S.Y!!! :'(~ hehe

~u.m.o s.a.i.a~

Daisypath Happy Birthday tickers

anak saia berusia..?

PitaPata Cat tickers

Monday, March 14, 2011

saengil chukka hamnida

assalamualaikum...
jap2..!
عيد ميلاد سعيد
happy birthday
saengil chukka hamnida!!
Zhù nǐ shēngrì kuàilè
n SELAMAT HARI JADI...
untuk my mother...
n xlupa kepada cikgu asma...
hehe
weyh..
xdi aq pegi skola
da tusen..
bak kata cik n0i...
BYASAK!!
kuikuikui...
best gakla dapat partner macam jihu niyh...
wakaka!!
baru gempak...
sebab boley sembang pasal korea..
kuikuikui
kalau ngan anak sedare aq pown best gak..
dapat tau gopsip2 hangat...
hangat la sangat...
xpi yang xtahan...
pergh..!
jejaka2 dalam kelas tu PUNYALA...!
B.I.S.I.N.G!!!
aq rasa kalau aq jadi ustazah...
memang kalau x hari nie,
esok aq kena daftar hospital bahagia..
macam mana la ustazah boleh pandang separuh mata ja ngan depa nie...
memang tabik spring tol la...
bila waktu rehat aq ngan jihu cari tempat yang baek punya!!
THANX jihu...!
jasamu tetap kukenang...
nak tau kemana...?
ha!!
nanti aq ceta..
sebab??
sebab aq kena bagi gambaq baru gempak...
haha!!
bila dah duduk yang ala2 pandang sebelah pown x..
jihu pown bukaklah cita...
xsangka gakla...
kawan yang kami (my friends and i) rasa kehilangan bila dia xdak..
sanggup kata kami 'sial'
pergh..!!
xtahan...
aq cakap nie bukanla aq nak kata aq nie baik..
n dia tu jahat nak mampos...
xpi kutya pown...
leklok ar...
kalau mak ayah kami baca boley xmakan 3 hari 3 malam...
hurm..
lantaklah dia nak baca pown...
xpi bagi aq memang xwajar kalau dia nak wat camtu...
kami da perasaan...
ang pown da perasaan...
ang kata kami xlayan ang...
xpi da ang layan kami..?
ang kata ang tanya leyn kami jawab leyn...
xpi xsuma kan yang xjawab soalan ang tuh...
da yang jawab...
da yang xjawab...
da yang wat xtau ja...
hurm...
ok!
kalau ang nak suruh kami layan ang...
xkan kami nak buat macam ang nie putera raja kowt..?
nak buat ampown puteri berjuta2 ampown...
sembah aq harap diamaap...
macam tu..?
GILA...
xkan tiap2 arie kami nak tanya ang wat pa, tengah wat pa...
lagi sekali aq nak kata...
GILA...
kang kalau 30 orang tulis post yang sama satgi, kata rimas pulak..
hurm...
kadang2 payah kita nak memuaskan hati orang leyn...
kita pown xpayahla nak rasa yang suma orang sukakan kita...
kadang2 bestfriend sendirilah yang suka mengutuk kita...
aq nak cakap sebab aq pun suka mengutuk orang...
orang pun suka mengutuk aq...
samada aq nampak ataupun xnampak...
xpi aq xkesah...
mulut orang mana kita boleh stapler sesuka hati....
kalau boleh da lama aq stapler mulut orang mulut cabul macam ampa...
sanggup kata blog aq nie hensem...
blog aq lawala...
xmen ar hensem2 niyh..
hehe...
jangan ingat kita da cukup sempurna...
jangan ingat kita da cukup baik...
suma orang da wat salah..
suma orang da saling mengutuk...
kita tau suma tu dosa...
xpi kita da wat kesah ngan suma tu....?
itula kita...
orang kata jangan kita buat...
orang kata buat kita xmau...
tu camna..
toksah dok nafikan yer wahai pembaca2 aq sekalian...
aq ngaku...
kadang2 aq hipokrit..
kadang2 aq gedik..
kadang2 aq benci orang yang selalu amik tau pasal aq...
kadang2 aq suka orang yang selalu amik tau pasal aq...
kadang2 aq suka orang merajuk ngan aq...
kadang2 aq suka wat orang nangis sebab aq...
kadang2 aq suka amik kesempatan...
kadang2 aq suka kutuk orang kat fb...
sampai orang remove aq sebagai kawan...
kadang2 aq nak wat xkesah ja suma tu...
xpi aq xboleh...
aq bukannya peramah macam orang leyn...
aq bukan minah juliet yang ak pujuk2 orang nie
(sejak bila juliet suka pujuk2 orang wei..?)
aq bukannya pandai sangat pown...
kalau nak cakap aq bodoh adala dalam 10 peratus...
xpi aq nak tekankan disini...
bukan suma orang prefect...
eh!!
perfect...
bukan aq...
bukan kawan2 aq...
bukan femily aq...
bukan sapa2 pown...
xpi kalau ampa rasa post aq kali nie terkena kat batang idong sendiri...
mau tau la...
jom la kita sama2 berubah...
xpi janganlah kita berubah sampai kawan2 kita yang leyn xkenai kita...
sampai rindu kat kita yang dulu...
hehe...
aq tulis nie sebab aq da la terasa dengan dia nie...
hmmm...
so, kepada yang terasa aq nak ucapkan tahniah kerana terasa...
memang anda yang aq maksudkan...
aq xsuruh ang mintak maap kat kami...
xpi xpayahla sampai nak kata kami nie 'sial'
'sial' is a mean WORD!!!
allgesso...?
bagoslah kalau ang paham...
kalau xpaham...
ikut suka hati ang la..
lain orang lain hati...
kan..?
n aq nak mintak maap kalau aq 'xselalu amik tau pasal ang'
don't worry..
esok2 aq akan tanya ang
pakai baju pa...?
pakai seluaq pa..?
makan pa..?
makan nasi ka pa..?
minum pa...?
tengah wat pa..?
bukak laptop ka komputer..?
DAN...
ang jangan kata ang rimaih...
sebab ang yang mintak suma nie..
bukan aq...
ok..?
assalamualaikum...
p/s: sekarang nie aq tengah hutang 2 hadiah nak bagi kat kawan... doon't worry cik n0i ngan jihu...aq bagi jugak adiah ampa...xpi lepaih cuti... ok..? hehe

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget