Followers

kalau suka, tekan.. kalau xsuka, dok senyap!! =)

W E L C O M E T O M Y B L O G


sekarang saia..?

MY SETATUS>

OFFON...!! huhu...B.U.S.Y!!! :'(~ hehe

~u.m.o s.a.i.a~

Daisypath Happy Birthday tickers

anak saia berusia..?

PitaPata Cat tickers

Saturday, May 14, 2011

ha! amek... sekali dia tunjuk, nganga kami berlima...

assalamualaikum!!!
hahahahahahahahha!!!
ha!! nak kata aq gila lah tu... sat2...
sebelom ampa nak kata aq gila...
bek aq cheta dolu...
alkesah...
xdik...
aq da tuisyen sejarah...
first time... tuisyen sejarah aq xtido...
cuma HAMPIR tersengguk ja...
hehe,...
ok...
malaih nak ulaih panjang2...
ok!!
klimaks pada post kali niyh...
aq n kengkawangs aq yang leyn amek keputusan nak pi kelas tambahan awai sket..
ok!!
nak tau sebab pa kami nak pi awai...?

  1. kelas kedua tu agaks ramai
  2. kelas pertama boleyla... agak sikit
  3. kalau pi awai, cikgu akan mai lambat,, so, belajaq sat ja...
eh!!
yang ke tiga tu...
jihu punya sebab..
aq sokong ngan tulih je...
hehe...
ok!
memandangkan ustaz masuk lambat...
aq kemaih la beg aq yang macam hutan tu...
well...
agak kebanyakan sampah kebelakuan...
hehe...
bila ustaz masuk...
belajaq cam besa...
TETIBA ustaz nak buang pa benda xtau...
n dia TER nampak banyak sampah dalam tu...
dia tunjukla kat budak2 leyn...
nak tau dia nampak pa...?
mestila sampah yang aq buang tu...
nak tau sampah pa..?
pelastik coklat...
dalam tong sampah....
pelastik yang banyak...
haaa!!!
nak tau pa ustaz kata...
'banyaknya... xkan setiap 5 minit makan kopiko kut..!'
GULP!!
ketawa terbahak2...
sampai aq mengalirkan air mata...
hahahaha!!!
dahla kami semua dok depan ustaz pulak tu... hahahahaha!!!!
masa ustaz kata macam tu ja... suma pakat ang-tengok-aq, aq-tengok-ang,... hahahaha!!
lawok gilo bebenor... dahla ada sorang budak pompuan tu nampak.,..
jangan dia bocorkan rahsia sudah....
shhh!!!
hahahahaahahaa!!
nasib kami da satu kelaih ja...
aq rasa kalau kelas kami da 3....
kami suma akan jadi gila...
muahahahahaha!!!
ok!!
masa nak balik an...
kami gosip2 kat bawah...
tengok2 MR.SMARTY mai amek aq...
pergh!!
cik coklat ngan cik meriam bellina kata dia macam pompuan...
hahahahah!!!
aq nak SOKONG!!!
hahahaha!!!
mampos aq kalau dia baca...
hehe
sorry...
hax hax...
ok2...
aq da xtau nak tulih pa dah...
kebosanan ketahapan kegabanan...
huhu...
so, assalamualaikum...
sayang ampa... <3

4 comments:

There was an error in this gadget