Followers

kalau suka, tekan.. kalau xsuka, dok senyap!! =)

W E L C O M E T O M Y B L O G


sekarang saia..?

MY SETATUS>

OFFON...!! huhu...B.U.S.Y!!! :'(~ hehe

~u.m.o s.a.i.a~

Daisypath Happy Birthday tickers

anak saia berusia..?

PitaPata Cat tickers

Wednesday, May 4, 2011

K.A.W.A.N

assalamualaikum...
arie nie aq nak sentimental value sket...
nak terasa??
lantak kamoo lah...
ade aq kesah..?
hehe
tajuk aq pada malam yang agak panaih nie adalah K.A.W.A.N
S.A.H.A.B.A.T
S.O.D.I.Q.A.T.I.
F.R.I.E.N.D
n sekutu2nya...
ada orang kata kawan tu macam maggi time susah baru nak terhegeh2
ada orang kata kawan macam CHIPSMORE, sat ada sat xdok..
ada orang kata kawan macam ASTRO, macam2 ada (yaka??)
itu aq nescafe ngan teh dekat mukabuku..
xpi bagi pandangan aq...
'ada orang kata kawan macam LOLIPOP....'
lolipop??
mungkin sebab ada yang suka memilih kawan...
ala kita kan kena kawan dengan orang yang bek2...
supaya kita pun jadi bek...
bukan mbeekkk!!
huh!!
xpi bagi aq...
xsalah kita pilih kawan yang agak...teruk??
mungkin dia lagi ok daripada orang yang hipok.r.i.t??
cuma dia ja yang malaih nak berkawan...
maybe...
kalau dia nak wat kerja2 yang agaks... kita nasihatla...
xpun...
'lantak kat ang la... asal ang xkacau aq'
kan senang...
xganggu kita...
xganggu dia...
so, don't judge a book by it's cover.. (xpi kadang2 aq suka gak judge a book by it's cover.. :P)
'ada orang kata kawan nie macam diari, kalau susah pun ada kalau sedey pun ada'
agak2 bapa orang yang sanggup atau layak atau memang tercalon dalam golongan nie..?
aq ngaku aq memang xlayak lansung...
becoz i'm not good in making friends
n i'm not peramah what-so-the-eva...
me is me...
this is me...
whether u like it or not...
that ur business...
not mine...
n not gonna be mine...
ok...!
K.A.W.A.N S.E.J.A.T.I
agak2 wujud x..?
mungkin wujud xpi x akan jadi kat aq... KUT!!
aq berfalsampah ni bukan nak perli sapa2...
bukan nak suruh kengkawan aq berubah...
aq wat nie pown pasal aq bosan de-gila-of-bangang...
kalau x, dah lama aq wat gheja leyn...
xpi masalahnya skunk kemalasan kemelandaan kepadaan keakuan...
huuuu...
aq rasala kan...
aq bukan saja naif pasal loving SOMEONE...
xpi aq jugak naif pasal k.a.w.a.n...
aq xtau sebab pa...
xpi kadang2 aq rasa...
kalau satu hari nanti...
aqilah akan tinggalkan dunianya sebagai siti sambal...
mungkin kawan2 aq rasa lega sebab aq xdak...
sebab??
satu perkataan...
en.tah...
aq rasa macam aq nie pembawa malang..?
astaghfirullah...
merapu dah...
haiya...
tarik balik
tarik balik...
n kepda rakan2 aq yang dikasihi...
walaupun aq kata aq nyampah, meluat, n blablink kat ampa...
satu jela aq nak kata...
terima kasih kerana mewarnai kehidupan aq sebagai siti sambal :P...
xnpa anda siapalahlah saya...
kuikuikui
n satu lagi...
tolong jangan berhenti jadi kawan aq...
sebab ampa ja la yang aq ada selain femily terchenta aq...
so...
KAMSAHAMIDA...
SARANGHAE.. <3
NOTA KAKI: ok...hari ini siti sambal agak kegelongan melanda...so,kalau ada ayat yanga agak kegelongan or ketidakfahaman... wat donno jerk... anggap ja siti sambal nie terlebey makan ubat.. kuengkuengkueng...sekian terima kasih <3..
assaalamualaikum... :D

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget